Primària se’n va de colònies!

Entre els dies 25, 26 i 27 de març l’alumnat de primària de l’escola va gaudir d’unes colònies a la casa Can Solà (Vilobí d’Onyar). Molta natura, diversió i convivència per tancar el segon trimestre i compartir moments únics que ja formen part dels nostres records. 

Categories